miércoles, 13 de noviembre de 2019

Logigram Krakerboek - wie kent hem nog?


2019 - Ik geniet nog regelmatig van het oplossen van de logische puzzels van Denksport.
Vooral van het Logigram Krakerboek, het absolute hoogtepunt van deze reeks van logische puzzels.

Ik zat te denken om mijn assortiment wat te vergroten, maar een simpele zoektocht in Internet bracht mij op "0" resultaten bij een Google-search op "Logigram Krakerboek".
(bij deze will ik dat in ieder geval herstellen).

Toch verbaast het me enorm... staat niet álles op Internet??.. kennelijk niet.

Ik woon al sinds maart 1997 in Barcelona (dat verklaart deels mijn gebrekkige taalvaardigheid), en moest zodoende mijn abonnement opzeggen na  het 16 Nummer van het Krakerboek.

Kan iemand mij vertellen hoeveel nummers er daarna nog gemaakt zijn?  


Geweldig!! 
Het is een wonder dat ik na 22 jaar nog steeds verscheidene onopgeloste problemen heb liggen, zodat ik ook de volgende jaren nog kan genieten. Maar er komt eens een eind aan de tijdschriften.

Worden er überhaupt nog logigrammen gemaakt??



No hay comentarios:

Publicar un comentario